keskiviikko 1. helmikuuta 2017

Sydänsukkaset ystävälle

Oon mä nyt jotain sentään saanut aikaiseksi!



Työkaveri tilasi nämä söpöt sukkaset lapselleen synttärilahjaksi :) Toiveena oli harmaalla pohjalla valkoista, vaaleanpunaista ja sydämiä.

Kirjoneule alkaa hiljalleen sujua, vaikka edelleenkään jälki ei ole niin tasaista kuin toivoisin. Mutta ehkäpä mä vielä opin kun treenaan :D Näiden sukkien ohjeen ja kaaviot piirsin itse, ohje löytyy nyt Ravelrysta: My Valentine <3 

Sitten vielä pieni vilautus siitä mitä oon tehnyt vähän vaihtelunkin vuoksi....



Ulkoa kerätyt puut toimivat hyvin seinätekstiilien tukina ja ovat jotenkin kauniimpia kuin mitkään tavalliset rautakaupan rimat. Innostuin jokin aika sitten tästä makramee-solmimistekniikasta, ja tämä on jo kolmas seinäkoriste mikä on syntymässä. Kuvioiden suunnittelu on vielä vähän alkuvaiheessa, eli mitään järjesttömän haastavia en ole tehnyt, mutta näitä muutamia perussolmuja eri lailla ryhmitellen. Variaatioitahan näissä on vaikka kuinka! Seuraavaksi tätä tekniikkaa voisi kokeilla vaikka unisieppariin.... :D

Kaikki valmiit sekä kuvia myös ideoista ja aloitetuista käsitöistä löytyy mun Instagramista nimellä Vilukissanvillat. Sinne päivitän eniten ja uusimmat jutut oikeastaan heti, joten kannattaa seurata sitä jos haluat kuulumisia useammin ja enemmän :D

Ja hei, se on helmikuu jo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti